Alleen dit weekend 10% korting op alle kabels met kortingscode: KABEL2017!
Klanten geven ons gemiddeld een 9.3
Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis
Gratis advies van onze experts
Gratis thuisbezorgd, ook op zondag

Garantie

Uw product is stuk of heeft een defect. Wij gunnen iedereen een deugdelijk product en in de meeste gevallen kunt u aanspraak maken op garantie.

Hoe zit het met garantie bij een defect?
Wij staan voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Toch kan het voorkomen dat u problemen ondervindt met uw product. Dat horen wij natuurlijk liever niet, maar mocht het voorkomen, dan kunt u er op rekenen dat wij er alles aan zullen doen om u een passende oplossing te bieden. U kunt bij ons rekenen op een goede garantieservice.

Neem bij een defect zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Zij zullen samen met u zoeken naar een oplossing. Op nieuwe producten hanteren wij een fabrieksgarantie van minimaal twee jaar. Naast de fabrieksgarantie geldt er ook een wettelijke garantie. De door ons aangeboden fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten van u als consument. Het wettelijke recht houdt in dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Naast een defect aan een artikel komt het soms ook voor dat er iets misgaat met de aflevering van uw bestelling. Wilt u zeker weten dat u aanspraak maakt op garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ons Hificorner-team helpt u graag verder.

Let op: vergeet niet uw factuurnummer te melden bij het melden van een defect.

 

Ik heb een defect en de garantietermijn is verlopen. Wat nu?

Soms komt het voor dat uw product een defect vertoont, terwijl de fabrieksgarantie verlopen is. Heel vervelend, maar niet getreurd. Het Hificorner-team staat klaar om te zoeken naar een passende oplossing. In de meeste gevallen kan onze technische dienst u van dienst zijn, in andere gevallen wordt gezocht naar een andere afhandelmethode. In sommige gevallen komt Hificorner.nl u extra tegemoet met een coulanceregeling. Deze regeling is afhankelijk van het merk, type en soort product.

Kortom: neem altijd contact op met onze klantenservice. Wij zoeken samen met u naar een geschikte oplossing, ook wanneer de garantie verlopen is.

 

Ik wil aanspraak maken op garantie. Wat moet ik nu doen?

  • Meld uw defect bij onze klantenservice. Vermeld altijd uw factuurnummer.
  • U ontvangt een retournummer en adres van onze klantenservice. 
  • Zodra uw retour aangemeld is, ontvangt u per e-mail een bevestiging.
  • Nadat wij uw artikel hebben ontvangen, krijgt u nogmaals een bevestiging per e-mail.
  • Onze technische dienst onderzoekt het defect. U wordt zo spoedig mogelijk hierover ingelicht.
  • Zodra het defect is gerepareerd, wordt uw product retour gestuurd. U ontvangt hiervan tijdig bericht.

Het is belangrijk om te weten dat uw factuur uw garantiebewijs is. Bewaar uw factuur dan ook goed. Zonder origineel factuur kunnen wij helaas geen garantie verlenen. Daarnaast bent u in sommige gevallen uitgesloten van het recht op garantie. Dit geldt voor producten waarbij wijzigingen zijn toegepast die de werking van het product aantasten, vocht- of waterschade en defecten die zijn ontstaan door kortsluiting of blikseminslag.

Gratis thuisbezorgd

Ook op zondag!

Omruilgarantie

Tot 60 dagen als geregistreerde klant!

Service door experts

De audio & hifi expert met 38+ jaar ervaring!

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.