HIFIDUMPDAGEN GRONINGEN – VRIJDAG 25 JANUARI & ZATERDAG 26 JANUARI
BEKIJK ONZE MEGA UITVERKOOP SNEL HIER.
Klantenservice

Hificorner.nl en onze winkel stoppen naar 45 jaar. Wij gaan door als online community. Heeft u een reparatie? Neem dan contact op met een van de onderstaande partners en/of leveranciers.

1 Heeft u garantie nodig op uw product? (overzicht per merk)
1.1 Advanced Acoustics

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Advance Acoustics product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Hanex Service.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Hanex Service
Waaier 36
2451 VW Leimuiden

Tel: 0172 506993
Fax: 0172 507052

info@hanexservice.nl

www.hanexservice.nl

Hanex Service is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Advance Acoustics 

 
1.2 AKG

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw AKG product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij CE-Repair Mijdrecht

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op www.cerepair.nl en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
CE Repair Mijdrecht
Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht
Tel: 088 - 3425200 (keuzeoptie 2)
Fax: 0297 - 282241
E-mail: mijdrecht@cerepair.nl
 
CE-Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van AKG.
 
 
1.3 ASUS

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw ASUS product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij ASUS

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op via de onderstaande link: 

https://www.asus.com/nl/support

1.4 AudioEngine

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw AudioEngine product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij IBDL

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met IBDL:

tel. 010-7142891

http://www.ibdl.nl/nl/index.php?d=ibdl

IBDL BV

Boyleweg 10

3208 KA Rotterdam-Nissewaard

1.5 Audio Technica

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Audio Technica product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Audio Technica Benelux via de onderstaande link

https://eu.audio-technica.com/rma

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Contact gegevens

Audio-Technica Benelux incorporating Iemke Roos.
Kuiperbergweg 20
1101 AG Amsterdam
Nederland

Tel: +31 (0) 20 6972121
1.6 AudioQuest

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw AudioQuest product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij AudioQuest Nederland

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

AudioQuest
Hoge Bergen 10
4704 RH Roosendaal
The Netherlands
Tel:+31 165541404   -   +31 165547175
www.audioquest.com 
E-mail: info@audioquest.nl

1.7 Bose

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Bose product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Bose. Via de onderstaande link vindt u de productondersteuning en contactgegevens.

https://www.bose.nl/nl_nl/contact_us.html

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Losse onderdelen/accessoires  die niet onder de garantie vallen zijn rechtstreek bij Bose te bestellen via de webshop. https://www.bose.nl

1.8 Boston Acoustics

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Bost Acoustics product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Boston Acoustics

1.9 Bluesound

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Bluesound product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Bluesound.

 

Voor probleemoplossingen en vragen aan Bluesound kunt u kijken op https://support1.bluesound.com/hc/en-us/articles/217894298-Contact-Us

1.10 Bowers & Wilkins

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Bowers & Wilkins product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Hanex Service.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Hanex Service
Waaier 36
2451 VW Leimuiden

Tel: 0172 506993
Fax: 0172 507052

info@hanexservice.nl

www.hanexservice.nl

Hanex Service is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Bowers & Wilkins

Telefoonnummers Bowers & Wilkins

Bent u woonachtig in Nederland, belt u dan met +31 20 560 2940. Bent u woonachtig in België of Luxemburg, belt u dan met +32 32 067 550

1.11 B-Tech

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw B-Tech product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Tonar

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

TONAR International B.V.
Beeldschermweg 5 unit 1
3821 AH Amersfoort
The Netherlands
Phone + 31 33 - 455 45 11
Fax + 31 33 - 456 05 44

info@tonar.eu

1.12 CANTON

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw CANTON product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij SCD via Easy Repair

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op https://www.easyrepair.be/  en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
 
Kapellestraat 95
9800 Deinze (Astene)
België
 
(+32) (0)93867667
1.13 Dagetti en Sonorous

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Dagetti of Sonorous product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Havoned

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met

Havoned BV
Midden Engweg 11
3882 TS Putten

Telefoon: +31 (0) 341 – 359 050
Fax: +31 (0) 341 – 359 051
E-mail: info@havoned.nl

1.14 DALI

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw DALI product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van DALI

1.15 Davis Acoustics

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Davis Acoustics product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Davis Acoustics.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

U kunt de reparatie aanmelden bij Davis Acoustics via de onderstaande link

http://www.davis-acoustics.com/en/warranty/

1.16 Denon

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Denon product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Denon

1.17 Definitive Technology

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Definitive Technology product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantie reparaties van Definitive Technology.

1.18 Elipson

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Elipson product? Dan kunt u contact opnemen met AV-Tunes

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met:

AV Tunes
Tel 0572-363335

E-mail info@avtunes.nl 
Internet www.avtunes.nl

1.19 Emotiva

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Emotiva product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Cinephil.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:

CinéPhil 
30 rue Rogier 

5000 Namur ​Belgique

Tél: (32) 081/22.41.49

info@cinephil.be

Cinephil is de importeur voor Emotiva in België en Nederland
 

 

1.20 Esoteric

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Esoteric product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantie reparaties van Esoteric.

1.21 Focal

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Focal product? Dan kunt u contact opnemen met Smart Audio.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

adres (niet voor leveringen en retouren)
Smart Audio B.V.
Burgemeester Postmastraat 39
1461 BX Zuidoostbeemster

Tel: 020-3372886

http://www.smart-audio.nl/contact
www.smart-audio.nl

http://www.smart-audio.nl/contact

1.22 Grado

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Grado product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Tonar

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

TONAR International B.V.
Beeldschermweg 5 unit 1
3821 AH Amersfoort
The Netherlands
Phone + 31 33 - 455 45 11
Fax + 31 33 - 456 05 44

info@tonar.eu

1.23 Guardo

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Guardo product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij TE-Group

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

U kunt de reparatie aanmelden door te mailen naar support@te-group.com. U krijgt vervolgens de instructies hoe u het apparaat kunt opsturen of langsbrengen.

1.24 Harman Kardon

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Harman Kardon product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij CE-Repair Mijdrecht

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op www.cerepair.nl en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
CE Repair Mijdrecht
Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht
Tel: 088 - 3425200 (keuzeoptie 2)
Fax: 0297 - 282241
E-mail: mijdrecht@cerepair.nl
 
CE-Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Harman Kardon.
 
 
1.25 Heos

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Heos product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Tech Repair.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

U kunt de reparatie aanmelden bij Tech Repair via de onderstaande link

https://www.techrepair.nl/denon/algemeen.html

U kunt ook contact opnemen met Heos support via de onderstaande link

https://www.denon-hifi.nl/nl/heos-support

 

1.26 House of Marley

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw House of Marley product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij AV Autovision (House of Marley)

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op via de onderstaande link

https://autovision.nl/reparatie-aanvragen-formulier/

1.27 HUMAX

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Humax product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Quantis Electronics

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Quantis Electronics Nederland

Vaalserbergweg 317, 
5628 CH Eindhoven

tel: 085-5000401

service@quantiselectronics.com

1.28 Jamo

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Jamo product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij CE-Repair Mijdrecht

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op www.cerepair.nl en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
CE Repair Mijdrecht
Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht
Tel: 088 - 3425200 (keuzeoptie 2)
Fax: 0297 - 282241
E-mail: mijdrecht@cerepair.nl
 
CE-Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Jamo.
 
1.29 JBL

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw JBL product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij CE-Repair Mijdrecht

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op www.cerepair.nl en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
CE Repair Mijdrecht
Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht
Tel: 088 - 3425200 (keuzeoptie 2)
Fax: 0297 - 282241
E-mail: mijdrecht@cerepair.nl
 
CE-Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van JBL.
 
 
1.30 JVC

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw JVC product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij CE-Repair Mijdrecht

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op www.cerepair.nl en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
CE Repair Mijdrecht
Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht
Tel: 088 - 3425200 (keuzeoptie 2)
Fax: 0297 - 282241
E-mail: mijdrecht@cerepair.nl
 
CE-Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van JVC.
 
 
1.31 KEF

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw KEF product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van KEF

1.32 Klipsch

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Klipsch product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Klipsch

1.33 NAD

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw NAD, product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van NAD

1.34 LG

LG Televisie

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft
U kunt contact opnemen met de LG klantenservice op het volgende telefoonnummer:
 
Nederland: 0900-5435454
België: 015-200255
 
Mogelijk hebben zij een tip om het probleem op te lossen, anders kunnen zij een afspraak met u maken voor Homeservice (televisies 36 inch en groter) om het toestel bij u thuis te beoordelen en zonodig te repareren.
 
Het aanmelden kan ook via de website van LG met de volgende link:
 

Overige LG producten

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw LG product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij CE-Repair Mijdrecht

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op www.cerepair.nl en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
CE Repair Mijdrecht
Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht
Tel: 088 - 3425200 (keuzeoptie 2)
Fax: 0297 - 282241
E-mail: mijdrecht@cerepair.nl
 
CE-Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van LG.
 
 
1.35 Magnat

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Magnat product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij CE-Repair Mijdrecht

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op www.cerepair.nl en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
CE Repair Mijdrecht
Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht
Tel: 088 - 3425200 (keuzeoptie 2)
Fax: 0297 - 282241
E-mail: mijdrecht@cerepair.nl
 
CE-Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Magnat.
 
 
1.36 Marmitek

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Marmitek product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Marmitek Nederland.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met:

Contactgegevens:

Marmitek BV
Hondsruglaan 93
5628 DB Eindhoven
Nederland
Tel: 040-2122831
E-mail: support@marmitek.com

1.37 Marantz

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Marantz product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantie reparaties van Marantz

1.38 Meridian

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Meridian product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Viertron

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Meldt uw garantie reparatie aan via de onderstaande link: 

https://www.viertron.nl/services/

1.39 Monitor Audio

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Monitor Audio product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Monitor Audio Nederland

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Monitor Audio Nederland B.V.
Singel 17F
1261 XP Blaricum 
Postadres: idem kantooradres*

Tel: +31 (0)35 – 6295491
Fax: +31 (0)35 – 6295492
E-mail: info@monitoraudionederland.nl

1.40 Norstone

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Norstone product? Dan kunt u contact opnemem met AV-Tunes

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met:

AV Tunes
Tel 0572-363335

E-mail info@avtunes.nl 
Internet www.avtunes.nl

1.41 Onkyo

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft
 
Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het Onkyo apparaat voor reparatie aan te melden op http://www.kebe.nl/quadro_service/reparatie/ en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Kebe Repair + Service BV
Avignonlaan 16
5627 GA Eindhoven
(e) info@kebe.nl
(t) +31 (0)40-2455544
 
KEBE Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Onkyo
1.42 Panasonic

Panasonic Televisie

Home Service in de garantieperiode.

Panasonic verzorgt binnen de garantieperiode Home Service voor Plasma-/LED-/LCD tv’s vanaf 37 inch en groter. De garantieperiode voor Panasonic consumenten tv’s bedraagt twee jaar vanaf de datum van aankoop. Deze service wordt binnen de garantieperiode kosteloos uitgevoerd door onze partner CE Repair als aan de volgende voorwaarden kan worden voldaan:

- Bij de aanvraag dient altijd het serienummer van de tv en de aankoopdatum door worden gegeven.

- Een geldig aankoopbewijs dient te worden overlegd bij het servicebezoek.

- Indien de Plasma-/LED-/LCD tv aan de muur is bevestigd dient de tv voor het servicebezoek van de muur verwijderd te zijn.

- De storing heeft geen externe oorzaak (zoals blikseminslag, schade of gebruikersfouten).

Indien niet aan deze voorwaarden kan worden voldaan, zal vooraf een prijsopgave worden opgemaakt.

Een verzoek voor Home Service kan direct via de website van CE Repair worden aangemeld. U kunt hiervoor onderstaande link gebruiken.

Hier aanmelden

Het is ook mogelijk uw Home Service aanvraag telefonisch door te geven op telefoonnummer 073 6402 803 (bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur).

 

Overige Panasonic producten.

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Panasonic product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij CE-Repair Mijdrecht

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op www.cerepair.nl en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
CE Repair Mijdrecht
Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht
Tel: 088 - 3425200 (keuzeoptie 2)
Fax: 0297 - 282241
E-mail: mijdrecht@cerepair.nl
 
CE-Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Panasonic.
 
 
1.43 Philips

Philips Televisie

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Voor probleemoplossingen kunt u contact opnemen met Philips (NL 0900-2020871 / BE 027 00 72 62)

Voor televisies van 44 inch en groter biedt Sony binnen de garantie een aanhuis reparatieservice. Via de onderstaande link kunt u de homeservice reparatie aanmelden.

https://philips_nl.infotip-rts.com/Home.xhtml?Page=Home.tpvision&LgId=nl

Televisies kleiner dan 44 inch kunnen worden aangemeld bij CE-Repair. Zie hiervoor hieronder Philips overige apparaten.

Overige Philips apparaten.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op www.cerepair.nl en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
CE Repair Mijdrecht
Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht
Tel: 088 - 3425200 (keuzeoptie 2)
Fax: 0297 - 282241
E-mail: mijdrecht@cerepair.nl
 
CE-Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Philips.
1.44 Piega

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Piega product? Dan kunt u contact opnemen met AV-Tunes

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met:

AV Tunes
Tel 0572-363335

E-mail info@avtunes.nl 
Internet www.avtunes.nl

1.45 Polk Audio

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Polk Audio product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Polk Audio

1.46 Pioneer

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft
 
Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het Pioneer apparaat voor reparatie aan te melden op http://www.kebe.nl/quadro_service/reparatie/ en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Kebe Repair + Service BV
Avignonlaan 16
5627 GA Eindhoven
(e) info@kebe.nl
(t) +31 (0)40-2455544
 
KEBE Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Pioneer
1.47 Pro-Ject

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Pro-Ject product? Dan kunt u contact opnemen met Audio Service Elst

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Voor Project service binnen en buiten garantie neem contact op met: project@audioservice.nl

Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
 
 

 

1.48 PSB

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw PSB product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Ludoma Services

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met

Ludoma Services BV

Gesworenshoekseweg 4
5047 TM Tilburg 
The Netherlands
T: +31(0)13 7621 222

 

1.49 Q Acoustics

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Q Acoustics product? Dan kunt u contact opnemen met Q Acoustics.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met Q Acoustics via de onderstaande link. Zij kunnen u helpen met het zoeken naar het voor u dichtstbijzijnde servicepunt

https://www.qacoustics.co.uk/contactus

1.50 QED

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw QED? Dan kunt u contact opnemen met QED.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met QED via de onderstaande link. Zij kunnen u helpen met het zoeken naar het voor u dichtstbijzijnde servicepunt

https://www.qed.co.uk/contactqed

1.51 REGA

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Rega product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Joenit (België)

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

JOENIT BVBA 
Brusselsesteenweg 283
2800 Mechelen
Belgium
+32 15 28 55 85
info@joenit.com

1.52 REVO

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw REVO product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Monitor Audio Nederland

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Monitor Audio Nederland B.V.
Singel 17F
1261 XP Blaricum 
Postadres: idem kantooradres*

Tel: +31 (0)35 – 6295491
Fax: +31 (0)35 – 6295492
E-mail: info@monitoraudionederland.nl

Monitor Audio is de importeur van REVO in Nederland

1.53 Ricatech

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Ricatech product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij CE-Repair Mijdrecht

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op www.cerepair.nl en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
CE Repair Mijdrecht
Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht
Tel: 088 - 3425200 (keuzeoptie 2)
Fax: 0297 - 282241
E-mail: mijdrecht@cerepair.nl
 
CE-Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Ricatech.
 
 
1.54 Rotel

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Rotel product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Hanex Service.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Hanex Service
Waaier 36
2451 VW Leimuiden

Tel: 0172 506993
Fax: 0172 507052

info@hanexservice.nl

www.hanexservice.nl

Hanex Service is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Rotel 

 
1.55 Ruark Audio

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Ruark Audio product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Ruark Audio.

1.56 Samsung

Samsung TV en overige producten

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Samsung biedt online hulp op afstand bij problemen met je Samsung apparaat. Voor televisies van 43 inch en groter biedt Samsung binnen de garantie een aanhuis reparatieservice. Via de onderstaande link kunt u de homeservice reparatie aanmelden. Ook televisies kleiner dan 43 inch en overige Samsung apparaten kunnen via de onderstaande link aangemeld worden voor garantie reparatie.

https://www.samsung.com/nl/reparatie/tv-audio/

U kunt ook telefonisch contact opnemen met Samsung op 088-9090100

1.57 Scandyna

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Scandyna product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantie reparaties van Scandyna

1.58 Sennheiser

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Sennheiser product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Sennheiser Nederland

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

U kunt de reparatie aanmelden bij Sennheiser via de onderstaande link

https://nl-nl.sennheiser.com/service-support-services-rma-aanvragen

Tel. 036-5358444 

1.59 Sony

Sony Televisie

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Voor probleemoplossingen kunt u contact opnemen met Sony Nederland op 020-3469514

Voor televisies van 44 inch en groter biedt Sony binnen de garantie een aanhuis reparatieservice. Via de onderstaande link kunt u de reparatie aanmelden. Voor televisies kleiner dan 44 inch krijgt u te zien wat het dichtstbijzijnde servicepunt voor uw garantie reparatie is.

https://services.sony.nl/supportmvc/nl/repair?cat=televisions-projectors&cpint=spt-footer_repair

 

Overige Sony Audio producten (o.a. receivers, blu-ray spelers).

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Via de onderstaande link kunt u de garantie reparatie voor Sony Audio/video apparaten aanmelden.

http://www.esronline.nl/storing-melden/

Electronica Service Rijnmond
Fermiweg 26
3208 KT Spijkenisse

Tel: +31 (0)181-640607
Fax: +31 (0)181-643662

E: info@esronline.nl
W: www.esronline.nl

1.60 Soundcare

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Soundcare product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Viertron

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Meldt uw garantie reparatie aan via de onderstaande link: 

https://www.viertron.nl/services/

1.61 Soundmaster

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Soundmaster product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Gizmo Retail.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 

Service Center Gizmo Retail b.v. 
p/a Wemo Service Center
Volmerstraat 9
1112 AZ Diemen 
Nederland

 +31 (0) 35 – 6561964

info@gizmo-retail.nl

1.62 Steljes

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Steljes product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Viertron

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Meldt uw garantie reparatie aan via de onderstaande link: 

https://www.viertron.nl/services/

1.63 Stereoboom

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Stereoboom product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij TE-Group

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

U kunt de reparatie aanmelden door te mailen naar support@te-group.com. U krijgt vervolgens de instructies hoe u het apparaat kunt opsturen of langsbrengen voor reparatie

http://www.te-group.com/en/home/.

TE-Group Headquarters
Kapelsestraat 61
2950 Kapellen
Belgium

1.64 SVSound

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw SVSound product? Dan kunt u contact opnemen met JVB Digital. Zij kunnen u vertellen wat voor het dichtstbijzijnde servicepunt is

JVB Digital

Maten 51

3831PJ Leusden

The Netherlands

Phone: +31 (0)33 4655 366

Email: svs@oppostore.nl

Website: https://www.oppostore.nl/svsound/

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact via de onderstaande link:

https://www.svsound.com/pages/customer-service

1.65 Shure

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Shure product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Shure Europe

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Shure Europe

Telefoon: 0345-638888 (Nederlands telefoonnummer)

Shure Europe GmbH
Service/Reparatie
Jakob-Dieffenbacher-Str. 12
75031 Eppingen
Duitsland

1.66 TEAC

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw TEAC product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van TEAC

1.67 Tonar

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Tonar product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij Tonar

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

TONAR International B.V.
Beeldschermweg 5 unit 1
3821 AH Amersfoort
The Netherlands
Phone + 31 33 - 455 45 11
Fax + 31 33 - 456 05 44

info@tonar.eu

1.68 Vita Audio

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw VITA Audio product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij Audio Service Elst.

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat incl. klachtomschrijving en aankoopfactuur op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
Audio Service BV
Edisonweg 10
6662 NW Elst (Gld)
 
Tel.:  (+31) 481-377221
Fax.: (+31) 481-377567
E-mail: info@audioservice.nl

Audio Service in Elst is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van VITA Audio

1.69 Wharfedale

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Wharfdale product? Dan kunt u de reparatie aanmelden bij ESK Krimpen

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Elektronica Service Krimpen BV

Van Utrechtweg 146-150 
2921 LN Krimpen Aan Den Ijssel

0180-590180

info@eskonline.nl

www.eskonline.nl

1.70 Yamaha

Heeft u garantie ondersteuning nodig op uw Yamaha product? Dan kunt u de reparatie telefonisch aanmelden bij CE-Repair Mijdrecht

Wat heeft u nodig:

  • De (originele) aankoopbon
  • Serienummer apparaat waarvoor u garantie nodig heeft

Neem contact op met: 

Om de serviceafhandeling vlot te laten verlopen raden wij u aan het apparaat eerst voor reparatie aan te melden op www.cerepair.nl en vervolgens op te sturen naar of langs te brengen bij:
 
CE Repair Mijdrecht
Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht
Tel: 088 - 3425200 (keuzeoptie 2)
Fax: 0297 - 282241
E-mail: mijdrecht@cerepair.nl
 
CE-Repair is de geautoriseerde reparatiedienst voor garantiereparaties van Yamaha.
 
2 Product buiten de garantie of zoekt u een reparatie?
2.1 Contact gegevens voor reparaties (buiten de garantie)

Heeft u technische problemen  met uw audio-of-video apparatuur en is de garantie verlopen.

Neem contact op met:

 

AV Connection

Info@avconnection.nl

0613540916

 

Tilweg 25

9983SP Rodeschool

3 Algemene veelgestelde vragen
3.1 Dubbele korting en / of combineren van VIP kortingen

Wij geven graag korting, het is niet mogelijk om kortingen te stapelen en/of te combineren. 

U kunt maximaal 1x korting krijgen op uw bestelling. Bent u VIP lid? Dan krijgt u korting op heel veel producten. Het is niet mogelijk om diverse kortingen te combineren. Zo kunt u niet VIP korting combineren met een algemene kortingscode. Deze orders worden door ons binnen 24 u na controle geannuleerd. 

 

3.2 Ik heb eerder iets gekocht waar nu (meer) korting op zit. Kan ik deze korting nog claimen?

Wij werken onze prijzen dagelijks bij en het voordeel is achteraf helaas niet te claimen.

3.3 Tot wanneer gelden speciale prijzen?

De prijzen zijn zolang de voorraad strekt. Als een product niet meer op voorraad is, maar nog wel voor u besteld kan worden dan wordt dit aangegeven met een verwachte levertijd. Deze levertijden zijn een schatting en kunnen tijdens deze drukke periode iets uitlopen. Als u dit weekend de bestelling plaatst en de betaling voldoet dan is dit gewoon tegen de huidige prijs. Zodra het artikel bij ons binnen is zal het naar u verzonden worden. U ontvangt dan een verzendbevestiging en een track and trace code.

Als er bij het product staat: niet meer leverbaar, dan is het product helaas uitverkocht en kan het niet meer besteld worden bij de leverancier. Het is daarom niet mogelijk nog een bestelling te plaatsen voor de aanbiedingsprijs.

3.4 Kan ik mijn product vandaag/morgen ophalen in de winkel?

Door de grote drukte kunnen wij niet beloven dat uw bestelling vandaag of dit weekend afgehaald kunnen worden. Houdt er rekening mee dat dit vanaf aanstaande dinsdag kan zijn. Als u kiest voor afhalen in de winkel dan krijgt u een bericht zodra uw bestelling voor u klaar ligt.

3.5 Kan ik achteraf betalen of betalen bij aflevering?

Als een bestelling contant wilt afrekenen dan kunt u dit doen in onze winkel in Groningen. Het is helaas niet mogelijk om te kiezen voor een betaling achteraf of bij de bezorging. Tijdens de bestelling vind u een ruim aanbod aan betaalmogelijkheden, zoals iDeal, Mister Cash, verschillende Credit Card opties, PayPal en bankoverschrijving

3.6 Ik heb een e-mail gestuurd, wanneer krijg ik reactie?

Wij streven er naar om e-mails binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

3.7 Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb besteld?

Als uw bestelling nog niet is verzonden dan proberen wij deze tegen te houden. U kunt dan een nieuwe bestelling plaatsen en dan zal het aankoopbedrag voor de foutieve bestelling worden terugbetaald.

3.8 Waarom kan ik niet inloggen op mijn account?

Wat is uw e-mailadres? Dan zullen wij u zo spoedig mogelijk een link sturen voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord. U kunt dan vervolgens inloggen met uw e-mailadres

3.9 Ik heb een product gekocht die nu goedkoper wordt aangeboden. Krijg ik geld terug?

Wij houden scherpe dagprijzen aan. Het is bij acties niet mogelijk om achteraf een voordeel te claimen.

3.10 Moet ik VIP worden voor de korting?

Veel producten hebben een aanbiedingsprijs speciaal voor VIP members. U kunt de VIP aanbiedingsprijzen vooraf zien door een account aan te maken. Als u ingelogd bent ziet u wat uw prijs zal worden als VIP member. Op deze prijzen is geen extra korting meer mogelijk. Deze aanbiedingen gelden uitsluitend voor VIP members.

Als Hificorner.nl VIP ontvangt u een jaar lang extra voordelen, u betaald nooit verzendkosten binnen de Benelux, u krijgt 5% extra korting op alle kabels & de beste prijzen voor heel erg veel VIP deals.

Voor nog meer informatie betreft het Hificorner.nl VIP abonnement verwijs ik u naar: https://www.hificorner.nl/vip-sale-abonnement.html

3.11 Is ... op voorraad?

Dit artikel is op voorraad, maar door de grote Black Friday drukte kan het momenteel snel gaan en levertijd kan oplopen tot 2-4 werkdagen. We kunnen momenteel helaas geen artikelen reserveren.

Dit artikel is momenteel niet op voorraad, maar wij kunnen het wel voor u bestellen. Als u vandaag de bestelling plaatst en de betaling voldoet dan is dit gewoon tegen de huidige prijs. Zodra het artikel bij ons binnen is zal het naar u verzonden worden. U ontvangt dan een verzendbevestiging en een track and trace code.

Dit artikel is niet op voorraad en hij wordt helaas niet meer geproduceerd.

3.12 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Vanwege de grote Black Friday / Cyber Monday drukte bij ons en PostNL kan de levering van uw bestelling langer duren dan gebruikelijk. De verwachte levering van bestellingen die bij ons op voorraad zijn, is binnen 2 tot 4 werkdagen. Artikelen die wij voor u moeten bestellen zullen enkele dagen langer duren. Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u een verzendbevestiging en een track and trace code, zodat u de zending kunt volgen. Zware producten (30kg of zwaarder) en grote TV’s (55” en groter) worden verzonden met een speciale vervoerder. Deze artikelen kunnen alleen doordeweeks bezorgd worden. Ook van deze zendingen ontvangt u een track and trace code, zodat u de zending kunt volgen. Er zijn helaas geen uitzonderingen mogelijk om deze in het weekend te laten bezorgen.

3.13 Ik krijg slechts korting op één product ipv alles in mijn winkelmandje

Als u meerdere artikelen besteld waar een korting op zit dan kan het zijn dat niet alle producten deze korting in de winkelwagen hebben. Dit kan worden opgelost door meerdere bestellingen te plaatsen.

3.14 Wanneer krijg mijn HIFI Club punten?

De Hifi Club Punten krijgt u 15 dagen na uw aankoop of de aanmelding. Vanaf dat moment kunt u de punten verzilveren. Voor meer informatie, klik links onderin op "Hifi Club Punten".

3.15 Komt mijn product in aanmerking voor een Cash Back?

Cash Back acties zijn nog niet verrekend in onze prijzen. Lopende cashback acties kunt u na aankoop registreren op de website van het merk.

3.16 Product ... is uitverkocht kan ik deze nog voor de kortingsprijs bestellen?

Als er bij het product staat niet meer leverbaar, dan kan het product helaas uitverkocht en kan het niet meer besteld worden bij de leverancier. Het is daarom niet mogelijk nog een bestelling te plaatsen voor de aanbiedingsprijs.

Als een product niet meer op voorraad is, maar nog wel voor u besteld kan worden dan wordt dit aangegeven met een verwachte levertijd. Deze levertijden zijn een schatting en kunnen tijdens deze drukke periode iets uitlopen.

3.17 Waarom moet ik verzendkosten betalen?

Uw pakket wordt gratis verzonden binnen Nederland en België. Dit is niet geldig tijdens de uitverkoop periode, kijk daarvoor in uw winkelmandje de verzendkosten beginnen bij 3,99€. De kosten voor overige Europese bestemmingen bedragen 35 euro. Bij bedragen boven de €500 worden geen verzendkosten berekend binnen Nederland en België.

3.18 Kan ik een product terug sturen?

Wilt u ons hierover mailen? Vermeld u hierin uw bestelnummer, het artikel en de reden van de retournering. U kunt deze mail sturen naar store@hiforner.nl. Houdt u er rekening mee dat het artikel geretourneerd dient te worden in de staat zoals u hem heeft ontvangen, compleet en in de originele verpakking. Bij gebruikerssporen, beschadigingen aan het apparaat of de verpakking of bij het ontbreken van accessoires of andere onderdelen zal er waardevermindering in rekening gebracht worden. Wegens grote drukte is de behandeltijd van e-mail momenteel langer dan normaal. U zult binnen 4 werkdagen antwoord ontvangen. U krijgt dan een RMA formulier toegestuurd waarmee u het artikel kunt terugsturen. De verzendkosten van de retournering zijn voor uw eigen rekening.

3.19 Verzenden jullie buiten Benelux?

Verzendkosten buiten Nederland en België zijn €35,00. Het is niet mogelijk om tv’s en artikelen boven de 30kg naar landen buiten de Benelux te verzenden.

Shipment to countries other then The Netherlands and Belgium will have an additional shipping fee of €35,00. It is not possible to ship televisions or packages heavier than €30kg to countries other than The Netherlands or Belgium.

3.20 Hoe kan ik het gewenste aantal meter kabel bestellen?

Als u bij het aantal 5 invult dan kunt u deze in de winkelwagen aanpassen naar de gewenste lengte.

3.21 Waar kan ik terecht met technische vragen?

Zou u ons hierover kunnen mailen? Door de grote drukte is het momenteel niet mogelijk om deze vraag volledig te beantwoorden. U kunt de mail sturen naar store@hificorner en dan zullen wij uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Door de huidige drukte kan de behandeltijd langer zijn dan gebruikelijk.

4 Bestellen en betalen
4.1 Hoe kan ik een product bestellen?

Om een bestelling te plaatsen dient u een account aan te maken op Hificorner.nl. Wanneer u een account heeft gemaakt kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen door de volgende stappen te doorlopen.

 

Account aanmaken en/of inloggen
Log in in uw account en plaats een bestelling. Deze bestelling ziet u terug in het winkelmandje.

 

Factuuradres/Afleveradres
Hier vult u uw adresgegevens is ten behoeve van het factuuradres en afleveradres.

 

Verzendmethode
Kies bij verzendmethode of u uw aankoop thuisbezorgd wilt hebben of af wilt halen in de winkel in Groningen.

 

Betaalmethode
Kies voor een van de betaalmogelijkheden.

 

Controleer uw bestelling
Bij de laatste stap kunt u de bestelling controleren en afronden. Hier kunt u eventueel ook nog een kortingscode invoeren.

4.2 Betaalmethoden

Bij Hificorner.nl kunt u op verschillende manieren betalen, het is maar net wat uw voorkeur heeft. Lees hieronder meer over de verschillende betaalmogelijkheden.

 

iDeal

iDeal is de eenvoudigste en veiligste manier van betalen. U kunt via internetbankieren veilig en snel betalen via uw eigen bank. Bovendien is deze dienst geheel gratis. Wanneer u deze methode selecteert, heeft u keuze uit een aantal banken. Staat uw bank er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

 

Bankoverschrijving (vooruitbetaling)

Bij vooruitbetalingen maakt u het geld zelf over nadat u de bestelling geplaatst heeft. Bij een bankoverschrijving dient u rekening te houden met één tot drie werkdagen verwerkingstijd (vanuit het buitenland kan het twee tot vijf werkdagen duren).

Het is belangrijk om bij het overboeken uw ordernummer te vermelden. Dit nummer vindt u op de factuur die u ontvangt per e-mail.

U kunt het bedrag overmaken naar ons rekeningnummer: NL90ABNA0560780966 - ABN-AMRO bank in Groningen. Voor buitenlandse betalingen: IBAN# NL90ABNA0560780966, BIC# abnanl2a.

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling verzonden. U ontvangt hiervan zo spoedig mogelijk bericht.

 

PayPal

U kunt met uw creditcard betalen door middel van een Paypal-account. Een Paypal-account is nodig om uw betaling te doen. Controleert u alstublieft voorafgaand van uw bestelling dat het adres in uw Paypal account overeenkomt met het gewenste afleveradres voor de bestelling.

Het verwerken van Paypal-betalingen duurt ongeveer 1-2 werkdagen in verband met een fraude check. Paypal betalingen na 21:00 uur kunnen daarom pas de volgende werkdag worden verwerkt en verzonden.

Het is goed om te weten dat betalingen boven de 1.500 euro via PayPal helaas niet worden geaccepteerd.

We berekenen 3% aan kosten wanneer u voor Paypal kiest.

Nadat u de keuze heeft gemaakt om te betalen via Paypal, wordt u doorgestuurd naar de website van Paypal. Hier kunt u de betaling uitvoeren, waarna u terugkeert naar onze website.

Er zijn geen kosten verbonden aan het gebruik van PayPal voor het verrichten van aankopen, tenzij er een valutaomrekening plaatsvindt tijdens de transactie.

 

Creditcard

U kunt bij ons met de volgende creditcards betalen: Visa, Mastercard, Maestro en American Express. Betalingen met een creditcard kunnen extra kosten met zich meebrengen, kijk voor de actuele kosten op de bestelpagina. Hier kunt u voordat u de bestelling plaatst alle kosten inzien.  

 

4.3 Belastingvrij kopen

Voor belastingvrije aankopen kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag persoonlijk verder met een belastingvrije aankoop.

4.4 Offertes

Ons Hificorner-team onderhandelt graag over prijzen. Het is daarom goed mogelijk dat we een persoonlijke offerte voor u opstellen. Een offerte of een kortingscode die door ons per e-mail of telefoon aan u door één van onze medewerkers wordt verstrekt, is persoonlijk en alleen bedoeld voor een afgesproken product. Helaas is het niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijk te gebruiken.

 

 

4.5 VVV bonnen

Het is mogelijk om in onze winkels te betalen met VVV bonnen. Wilt u een bestelling op onze website plaatsen en afrekenen met VVV bonnen? Neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden.

5 Verzending
5.1 Verzenden

Nadat u uw bestelling heeft betaald en wij de betaling in goede orde hebben ontvangen, wordt uw bestelling verzonden. Hieronder vindt u alle informatie die u nodig heeft wat betreft verzenden en bezorgen.

5.2 Verzendkosten

Bij bestellingen onder de 100 euro betaalt u 2,99 euro* aan verzendkosten. Bij bestellingen boven de 100 euro wordt uw pakket gratis verzonden binnen Nederland en België. De kosten voor overige Europese bestemmingen bedragen 35 euro. Als u ervoor kiest om een pakket onder Rembours te versturen, betaalt u 18 euro. Een Rembours-zending houdt in dat u contant betaalt wanneer de vervoerder het product aflevert. Het geheven bedrag berekenen wij door in de bestelling.

Rembours is mogelijk met een maximale aankoopwaarde van 2.500 euro.

 

*Afhankelijk van het artikel kan het zijn dat verzending gratis is of meer kost dan 2,99euro.

5.3 Avondlevering

Een avond levering is mogelijk tegen een meerprijs. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

5.4 Eerlijk over levertijden

Wij zijn eerlijk over de levertijden. Wanneer er bij een product wordt aangegeven "op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" en u plaatst op werkdagen voor 23:59 uur uw bestelling, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. U kunt uw bestelling de eerstvolgende dag verwachten, óók in het weekend of op maandag (levering op zondag en maandag is op dit moment alleen mogelijk voor bestellingen in Nederland). 

Het is mogelijk om bij uw bestelling aan te geven wanneer u het pakket geleverd wilt hebben. Wij zorgen er dan voor dat uw pakket geleverd wordt op de door u gewenste datum.

Helaas bestaat er altijd de mogelijkheid dat uw levering vertraging oploopt, hoe hard wij ook streven naar verdere optimalisatie van het distributieproces. Voor 99 procent van alle bestellingen garanderen wij de snelst mogelijke levering.

Afhankelijk van het artikel kan het zijn dat de levering langer duurt dan één dag; de verwachte levertijd staat altijd vermeld op de productpagina. Heeft u zojuist een televisie van 55 inch of groter besteld? Dan krijgt u binnen 24 uur een e-mail van ons om een leverafspraak te maken.

Wij hebben persoonlijk klantcontact hoog in het vaandel staan. Heeft u een vraag over de levertijd? Bel of e-mail gerust met onze klantenservice. Ook kunt u uw vraag stellen via Whatsapp en de chat. Het Hificorner-team helpt u graag verder.

Let op: Rembours-zendingen kunnen invloed hebben op de levertijd. Afhankelijk van het bestelde product kan de levertijd drie tot vijf dagen langer duren.

5.5 Levertijd bij vooruitbetalen

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat uw vooruitbetaling bij ons binnen is. Meestal ontvangen wij een vooruitbetaling binnen één tot drie werkdagen. Wij versturen uw pakket onmiddellijk wanneer de betaling is ontvangen. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan wordt uw pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. Ook de volgende dag kan het zijn dat u het pakket mist. Geen nood, u kunt uw bestelling namelijk nog drie weken op het postkantoor ophalen.

5.6 Levering op zaterdag

Bestellingen worden normaal gesproken ook op zaterdag geleverd. Wordt uw bestelling met een speciale vervoerder verzonden, dan kan het zijn dat uw bestelling helaas niet op zaterdag wordt afgeleverd. In dit geval wordt u van tevoren op de hoogte gebracht door ons team en wordt er een nieuwe leverdatum afgesproken. 

5.7 Levering op zondag

Op dit moment is het niet mogelijk om bestellingen op zondag geleverd te krijgen. Een avond levering is wel mogelijk tegen een meerprijs. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

5.8 Wijze van aflevering

Wij besteden veel zorg aan uw zending. Uw pakket wordt met uiterste nauwkeurigheid ingepakt, zodat eventuele transportschade tot een minimum beperkt wordt. Ontvangt u toch een pakket waarvan de verpakking beschadigd is? Weiger het pakket zodat de bestelling weer bij ons terugkomt. Immers, wij willen u een onbeschadigd product toesturen. Neem in een dergelijk geval altijd zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice voor verdere afhandeling. In de meeste gevallen sturen wij u een nieuw product toe.

 

Wilt u uw oude apparatuur inleveren? Neem voor aankoop van uw nieuwe product contact met ons op over de werkwijze wat betreft de inname van oude apparatuur. 

 

We doen er alles aan om onze producten zo goed mogelijk bij u thuis af te leveren. Dat is ons vak, dat is onze passie. Gemaakte fouten worden altijd door ons opgelost. Toch is het belangrijk om te weten dat bij retourzendingen het transportrisico bij de klanten ligt. Wij raden daarom aan om pakketten altijd verzekerd te retourneren.

 

5.9 Levering op dag van bestelling

Wilt u uw bestelling vandaag nog in huis hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice voor een Express-zending via een koerier. De kosten voor deze zending worden dan met u besproken.

6 Garantie
6.1 Garantie bij een defect

Uw product is stuk of heeft een defect. Wij gunnen iedereen een deugdelijk product en in de meeste gevallen kunt u aanspraak maken op garantie.

Hoe zit het met garantie bij een defect?

Wij staan voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Toch kan het voorkomen dat u problemen ondervindt met uw product. Dat horen wij natuurlijk liever niet, maar mocht het voorkomen, dan kunt u er op rekenen dat wij er alles aan zullen doen om u een passende oplossing te bieden. U kunt bij ons rekenen op een goede garantieservice.

Neem bij een defect zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservie. Zij zullen samen met u zoeken naar een oplossing. Op nieuwe producten hanteren wij een fabrieksgarantie van minimaal twee jaar. Hificorner.nl beschikt over een eigen technische dienst die, in samenwerking met gecertificeerde reparatiebedrijven, aan de slag gaat met het oplossen van defecten. Veel producten die nog onder de fabrieksgarantie vallen, worden gerepareerd door één van onze leveranciers.

Naast een defect aan een artikel komt het soms ook voor dat er iets misgaat met de aflevering van uw bestelling. Wilt u zeker weten dat u aanspraak maakt op garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ons Hificorner-team helpt u graag verder.

Let op: vergeet niet uw factuurnummer te melden bij het melden van een defect.

 

6.2 Ik heb een defect en de garantietermijn is verlopen. Wat nu?

Soms komt het voor dat uw product een defect vertoont, terwijl de fabrieksgarantie verlopen is. Heel vervelend, maar niet getreurd. Het Hificorner-team staat klaar om te zoeken naar een passende oplossing. In de meeste gevallen kan onze technische dienst u van dienst zijn, in andere gevallen wordt gezocht naar een andere afhandelmethode. In sommige gevallen komt Hificorner.nl u extra tegemoet met een coulanceregeling. Deze regeling is afhankelijk van het merk, type en soort product.

Kortom: neem altijd contact op met onze klantenservice. Wij zoeken samen met u naar een geschikte oplossing, ook wanneer de garantie verlopen is.

 

6.3 Ik wil aanspraak maken op garantie. Wat moet ik nu doen?
  • Meld uw defect bij onze klantenservice. Vermeld altijd uw factuurnummer.
  • U ontvangt een retournummer en adres van onze klantenservice. 
  • Zodra uw retour aangemeld is, ontvangt u per e-mail een bevestiging.
  • Nadat wij uw artikel hebben ontvangen, krijgt u nogmaals een bevestiging per e-mail.
  • Onze technische dienst onderzoekt het defect. U wordt zo spoedig mogelijk hierover ingelicht.
  • Zodra het defect is gerepareerd, wordt uw product retour gestuurd. U ontvangt hiervan tijdig bericht.

Het is belangrijk om te weten dat uw factuur uw garantiebewijs is. Bewaar uw factuur dan ook goed. Zonder origineel factuur kunnen wij helaas geen garantie verlenen. Daarnaast bent u in sommige gevallen uitgesloten van het recht op garantie. Dit geldt voor producten waarbij wijzigingen zijn toegepast die de werking van het product aantasten, vocht- of waterschade en defecten die zijn ontstaan door kortsluiting of blikseminslag.

7 Retourneren
7.1 Europees modelformulier
U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping
om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
7.2 Retourneren

We hopen dat het door u aangeschafte product goed bevalt. Bent u toch niet helemaal tevreden? Geen probleem. Het is altijd mogelijk om als consument een artikel te retourneren. Om u zo goed mogelijk door het retourproces te leiden, volgt hieronder een stappenplan. Verder hebben wij een overzicht gemaakt van veelgestelde vragen.

 

Niet tevreden met het product? Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan alleen telefonisch. Wij helpen u graag met het vinden van een passende oplossing.

 

  • Zodra uw retour aangemeld is, ontvangt u per e-mail een bevestiging met een retournummer (RMA nummer).
  • Verzend uw retour. Lees ook "Hoe kan ik een product retourneren?".
  • Nadat wij uw artikel hebben ontvangen, krijgt u nogmaals een bevestiging per e-mail met daarin informatie over eventuele vervolgstappen.
  • Binnen 14 dagen wordt uw aankoopbedrag teruggestort of krijgt u een nieuw product toegestuurd.
7.3 Kan ik een product retourneren?

Elke consument heeft recht op de afkoelperiode. Dat is een periode van 14 dagen waarin de consument de tijd krijgt om het aangeschafte product te proberen. In deze periode mag u het product bekijken en testen om te beoordelen of het product aan al uw wensen voldoet. Houd er rekening mee dat de bedenktermijn van 14 dagen gaat lopen ná aflevering.

 

Zakelijke aankopen

Bent u een zakelijke klant? Dan bent u uitgesloten van het retourrecht en kunt u uw aankoop niet retourneren. 

Doet u een zakelijke aankoop (dit gebeurt automatisch als u uw KVK en/of Bedrijfsnaam invult, dan vervalt het consumentenrecht betreft het retourneren binnen de zichttermijn van 14 dagen. Zakelijke klanten kunnen geen gebruik maken van de zogenaamde “afkoelperiode”.

 

Wilt u het product niet houden, dan dient u na herroeping het product/de producten binnen 14 dagen te retourneren. Dit betekent dus dat u na aflevering 14 dagen de tijd heeft om u te bedenken. Na herroeping (mededeling dat u van de koop afziet) heeft u vervolgens nog eens 14 dagen om daadwerkelijk te retourneren.

 

 

Wanneer het product zichtbare gebruikssporen heeft, er accessoires missen of de originele verpakking ontbreekt heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval wordt er een gedeelte vergoed: 75% van het aankoopbedrag. Wanneer de verpakking van het product lichte beschadigingen heeft door het vervoer of het uitpakken is dat natuurlijk geen probleem. In dit geval krijgt u het volledige aankoopbedrag terug.

 

Enkele tips wat betreft de verpakking:

 

 

- Ga voorzichtig om met de verpakking. Snijd de verpakking zodanig open dat de doos niet wordt beschadigd.

 

- Plak de verpakking niet dicht met tape dat beschadigingen op de verpakking kan veroorzaken.

 

- Schrijf het retouradres op een papier en plak dit op de doos. Schrijf het retouradres dus niet rechtstreeks op de verpakking. 

 

 

7.4 Hoe kan ik een product retourneren?

Het spijt ons dat het product niet aan al uw wensen voldoet. We willen u dan ook helpen om het product te retourneren. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice voor de aanvraag van een retournummer. 

 

Het retouradres is:

Hificorner Retouren
Bovenstreek 15
9731 DH Groningen

U mag tijdens openingstijden het product ook zelf terugbrengen naar de winkel in Groningen.

De kosten van retour worden in rekening gebracht. U kunt een product retourneren door het product terug te brengen in de winkel of door het product op te sturen via een postbezorger zoals PostNL. Wanneer wij een fout hebben gemaakt bij de levering, dan zijn de retourkosten uiteraard voor rekening van Hificorner.nl.

7.5 Wat zijn de retourkosten?

Voldoet het product na ontvangst toch niet aan de verwachting? Dan kunt u het product binnen 14 dagen retourneren. De kosten zijn dan voor uw rekening. Ontvangt u een defect product of ontstaat er een defect binnen 14 dagen na ontvangst, dan zijn de retourkosten voor rekening van Hificorner.nl. In dat geval plannen we in overleg met u een afhaalopdracht.

7.6 Kan Hificorner.nl het pakket/product bij mij afhalen?

Wij werken graag mee aan een zo goed mogelijke afwikkeling van een retour. In sommige gevallen is het mogelijk dat wij een retourartikel bij u thuis afhalen. Omdat dit per product verschillend is, kunnen wij vooraf niet zeggen of dat ook voor uw product geldt. Het is daarom raadzaam om contact op te nemen met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

7.7 Welke producten kunnen worden geretourneerd?

Vrijwel alle producten kunt u retourneren. Toch zijn er enkele uitzonderingen. Hieronder een overzicht van producten die niet geretourneerd kunnen worden.

 

Hoofdtelefoons en aanverwante artikelen kunnen niet geretourneerd worden als de verpakking open is geweest en/of de zegel is verbroken. Deze regel hanteren wij uit hygiënisch oogpunt.

Speakerdoek en op maat gemaakte kabels. Deze regel hanteren wij omdat het gaat om maatwerk (alleen indien het doek op maat is gemaakt).

 

Bij retour van de volgende producten kan de waardevermindering oplopen tot 100% welke wij aan u mogen doorberekenen.

 

Gebruikte speakerstands

Gemonteerde meubels

Pickup- en platenspelernaalden (indien verzegeling is verbroken)

Tablets en smartphones waarvan de beschermfolie verwijderd is

Vloeistoffen (zoals reinigingsmiddelen) welke zijn geopend

 

Wanneer u een product heeft aangeschaft met een cadeaukaart en u wilt het product retourneren, dan krijgt u van ons een cadeaukaart met een gelijke waarde, te besteden in onze winkels en op hificorner.nl.

7.8 Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Ieder ontvangen retour wordt door ons gecontroleerd. Wanneer wij het geretourneerde product in goede en complete staat ontvangen, dan wordt het totale aankoopbedrag + de eventuele verzendkosten binnen 14 dagen teruggestort op het rekeningnummer dat vermeld staat op het retourformulier. U kunt in overleg met onze Hifi-specialisten ook kiezen voor een vervangend product. Wij willen onze klanten namelijk zo goed mogelijk tegemoet komen. Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

7.9 Wat mag ik doen met een product voordat ik besluit om het retour te sturen?

U mag het product slechts uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wenst te behouden. Denk daarbij aan de mogelijkheden die u ook in een fysieke winkel hebt. Ook is het niet toegestaan om zogenaamde blister verpakkingen te openen. Als u een product voor meer gebruikt dan noodzakelijk, dan levert dit waarschijnlijk een waardevermindering op. Wij zullen dan deze kosten bij u in rekening brengen. 

 

Het product dient in de originele en onbeschadigde verpakking te worden teruggestuurd. Een consequentie van een beschadigde verpakking is een mogelijke waardevermindering van het product. Wij geven u daarom graag enkele tips:

 

- Ga voorzichtig om met de verpakking. Snijd de verpakking zodanig open dat de doos niet wordt beschadigd.

 

- Plak de verpakking niet dicht met tape dat beschadigingen op de verpakking kan veroorzaken.

 

- Schrijf het retouradres op een papier en plak dit op de doos. Schrijf het retouradres dus niet rechtstreeks op de verpakking. 

 

7.10 Moet ik een reden opgeven als ik een product terugstuur?

Nee, u bent niet verplicht om een reden op te geven wanneer u een product retour stuurt naar een webwinkel, als u de aankoop wilt ontbinden. Wij mogen u echter wel naar de reden vragen. Dit is uiteraard anders wanneer u het product terugstuurt omdat u aanspraak maakt op de garantie. U dient dan wel te vermelden wat er mis is met het product.

Veel producten gratis thuisbezorgd!

Ook op zaterdag!

Echt Advies

Altijd een eerlijk antwoord.

Service door experts

De audio & hifi expert met 39+ jaar ervaring!